האמנות של תנוחות מין שונות

האמנות של תנוחות מין שונות

מספר מילים 586

סקס הוא אחד הדברים הטבעיים ביותר שבני אדם עושים, וההתרגשות של חקירת תנוחות חדשות יכולה להפוך אותו למהנה עוד יותר עבור בני זוג. אין גישה אחת שמתאימה לכולם למין, במיוחד כשמדובר בתנוחות. כל אחד הוא שונה, כך שמה שעובד עבור זוג אחד לא יכול לעבוד עבור אחר. לא משנה מה, בטוח שיש לפחות עמדה אחת בחוץ שתהפוך אותה לחוויה מהנה לכל המעורבים.

כדי לתבל את העניינים, ולהעניק מגוון של הנאה לשני בני הזוג, הנה 12 תנוחות סקס שתוכלו לנסות.

1. מיסיונרית – מיסיונרית היא אחת מתנוחות המין הפופולריות והקלאסיות ביותר. אחד מבני הזוג שוכב על גבם בעוד השני כורע ברך או כורע מעליהם. עם זאת, יש הזדמנות לחקור דרכים שונות כדי להפוך אותו מהנה – כגון שימוש בידיים, שינוי זוויות, או הוספת צעצוע או אצבע כדי להדגיש את ההנאה.

2. קאוגירל/קאובוי – וריאציה זו של המיסיונר מאפשרת לאחד מבני הזוג להיות בשליטה; בזמן שבן הזוג כורע או כורע מתחתיהם, בן הזוג העליון משתלט ומספק קצב וכיוון. זה נהדר לחקור אזורים ארוגניים שונים תוך פיתוח אינטימיות עם השותף שלך.

3. כפיות – כפי שהשם מרמז, לזה יש שותפים ששוכבים זה לצד זה ועושים כפיות אחד לשני. זה מספק את תחושת הקרבה והחיבור, כך שזה יכול להיות נהדר עבור זוגות שמתגעגעים לתחושת הקרבה הפיזית במהלך יחסי מין.

4. פנים אל פנים – בשכיבה פנים אל פנים, כששני בני הזוג על צדיהם, הפרטנר העליון יכול להתנסות בזוויות ובדרכים שונות לזוז. זה יכול גם לגרום לחוויה אינטימית להפליא כפי שאתה יכול להסתכל לבן הזוג שלך בעיניים תוך כדי ביצוע אהבה.

5. דוגי סטייל – דוגי סטייל הוא דרך מצוינת לחקור תחושות שונות. כאשר בן הזוג החודר מאחור, ידיו של אחד מבני הזוג חופשיות לגעת באזורים ארוגניים אחרים ובן זוגו יכול גם לקבל גירוי ישיר מבן הזוג החודר.

6. קאוגירל הפוכה – הקאוגירל ההפוכה היא וריאציה של תנוחת הקאוגירל הקלאסית, אבל עם בן הזוג התחתון למעלה. זה מספק דרך נוספת לחקור זוויות שונות ומאפשר לבן הזוג העליון לספק קצב והנאה ישירה.

7. עמידה – סקס בעמידה יכול להיות סופר לוהט מכיוון שהוא מאפשר לבני זוג לחקור זה את גופו של זה מזוויות שונות. זה אולי צריך קצת תרגול כדי לעשות את זה בדיוק כמו שצריך, אבל זה יכול להיות הרפתקני למדי לספק כמה תחושות ייחודיות.

8. 69 – 69 היא דרך מצוינת לחקור את ההנאה אחד של השני באותו זמן. בתנוחה זו, שני בני הזוג שוכבים עם הראש בקצוות מנוגדים ולסירוגין בין מתן אוראלי לקבלה בעל פה.

9. ישיבה – עבור אותם זוגות שרוצים לחקור את חיי המין שלהם מבלי להיות פיזיים מדי, סקס בישיבה עשוי להיות הבחירה הנכונה. זה יכול לנוע בין פשוט לשבת אחד בחיקו של השני כדי לעסוק במין חדירה בזמן ששני בני הזוג יושבים.

10. כיסא – סקס בכיסא יכול להיות חוויה ייחודית, שכן שני בני הזוג יכולים לחקור זה את גופו של זה בתנוחת ישיבה. השותף לשליטה יכול להשתמש בזרועות הכיסא כדי לדחוף כנגד תוך קבלת גירוי ישיר.

tourtelaviv.co.il
11. עמידה פנים אל פנים – וריאציה של ה-face-off, אך כאשר שני בני הזוג עומדים. זה דורש לא מעט גמישות, אבל יכול להיות די מתגמל כאשר הוא מושג.

12. ראש בראש – זה עבור הזוג הנועז שרוצים לחקור רמה חדשה לגמרי של הנאה ואינטנסיביות. כאשר אחד מבני הזוג שוכב בצלו של השני, בן הזוג החודר צריך להיזהר שלא להיכנס עמוק מדי, שכן בן הזוג המקבל עלול לחוות פרץ ראש.

עם כל התנוחות השונות הללו, חשוב לחקור אותן בבטחה ולתקשר גבולות עם בן / בת הזוג שלך. גורמים רבים ושונים יכולים לתרום להנאה מתנוחות שונות, כגון משקל או גיל, לכן הקפידו להתנסות בדרך המהנה ביותר עבור שני בני הזוג. כל עוד אתם מדברים בפתיחות ומרגישים בנוח אחד עם השני, יש כל כך הרבה דרכים לשני בני הזוג לחקור תחושות חדשות יחד.

בלוג סקס פולי פלט מאמרים נוספים

אמנות ההנאה המינית: חקירת תנוחות מין שונות

הנאה מינית היא מרכיב חיוני בחיי האדם והיבט בסיסי של יחסים אינטימיים. זה לא מוגבל רק רבייה, אלא גם משחק תפקיד משמעותי בחיבור רגשי, שחרור פיזי, ורווחה כללית. בעוד שהתנוחה המיסיונרית עשויה להיות הדרך עבור…

אמנות ההנאה המינית: חקירת תנוחות מין שונות

לחוות את התרבות התוססת ואת הנוף המדהים של העיר חיפה בישראל

על מורדות הר הכרמל בצפון ישראל, שוכנת העיר הציורית חיפה. ידועה בהיסטוריה העשירה שלה, האוכלוסייה המגוונת והנופים עוצרי הנשימה, עיר זו היא ביקור חובה לכל מי שנוסע לישראל. עם כור היתוך של תרבויות, סצנת אמנות…

לחוות את התרבות התוססת ואת הנוף המדהים של העיר חיפה בישראל

סקס הוא נושא שהיה נושא למחלוקת רבה ומידע שגוי לאורך ההיסטוריה. בעידן הדיגיטלי של היום, שבו המידע זמין בקצות אצבעותינו, חשוב יותר מתמיד להבטיח שמידע מדויק ומועיל יהיה נגיש בקלות. כאן נכנסת ויקיפדיה לתמונה.

ויקיפדיה, האנציקלופדיה המקוונת החופשית, היא אחד ממקורות המידע הפופולריים והאמינים ביותר באינטרנט. עם למעלה מ -6 מיליון מאמרים באנגלית בלבד, זהו מקור ללכת עבור רבים. עם זאת, כשמדובר בנושא המין, ההנחיות והמדיניות של ויקיפדיה היו…

סקס הוא נושא שהיה נושא למחלוקת רבה ומידע שגוי לאורך ההיסטוריה. בעידן הדיגיטלי של היום, שבו המידע זמין בקצות אצבעותינו, חשוב יותר מתמיד להבטיח שמידע מדויק ומועיל יהיה נגיש בקלות. כאן נכנסת ויקיפדיה לתמונה.