המדריך האולטימטיבי לתנוחות מין: כל מה שצריך לדעת

המדריך האולטימטיבי לתנוחות מין: כל מה שצריך לדעת

מספר מילים 440

בני אדם עוסקים בהתנהגויות מיניות במשך אלפי שנים ומגוון התנוחות המיניות יכול להיות מכריע. ממיסיונרית צנועה ועד לקאוגירל ההפוכה הידועה לשמצה, יש אינספור תנוחות סקס שיכולות לתבל את חיי האהבה שלך, להוסיף התרגשות ולגרום לך להרגיש מחוברת לבן הזוג שלך. בין אם זו הפעם הראשונה שלך ובין אם אתה מומחה מתחיל, הבנת תנוחות המין השונות וכיצד לבצע אותן כראוי יכולה לעזור לקחת את חיי המין שלך לשלב הבא.

כדי להתחיל, בואו נסתכל על כמה מתנוחות המין הבסיסיות שכדאי להכיר. אמנם יש אלפי תנוחות סקס, להלן יעזור לך להרטיב את הרגליים. תנוחת המין ההתחלתית הנפוצה ביותר היא מיסיונרית, הכוללת את בן הזוג הפעיל השוכב על גבי בן הזוג הפסיבי. משם, שני בני הזוג יכולים להתאים את זווית הכניסה כמו גם את עומק החדירה. תנוחת המין הבאה היא דוגי סטייל. תנוחה זו דורשת מבן הזוג הפסיבי להישען קדימה על ידיו וברכיו בעוד הפרטנר האקטיבי חודר מאחור. זה יכול להועיל לבעלי מסגרת קצרה או גדולה. גם התנוחה בסגנון דוגי וגם התנוחה המיסיונרית מאפשרות דחיפה מסונכרנת, מה שהופך את שתיהן לתנוחות נהדרות ברמת המתחילים.

ככל שמרגישים יותר בנוח עם סקס, לא חסרות תנוחות מיניות מעניינות ומורכבות יותר לגלות. אולי אחת התנוחות המעניינות ביותר היא קאוגירל הפוכה. וריאציה זו של תנוחת הקאוגירל כוללת את בן הזוג האקטיבי "רוכב" על בן הזוג הפסיבי עם גבו אליו, ומספק זווית אחרת, כמו גם מאפשר לבן הזוג הפעיל לגרות את הדגדגן שלו ולחקור את ההנאה שלו.

דרך נהדרת נוספת להוסיף קצת וריאציה לפגישה היא להכניס קצת שעבוד ומשמעת. סוג זה של סקס דורש מהשותף הפעיל לרסן את בן הזוג הפסיבי, במו ידיהם או בכלים מסוימים, כמו חבל או אזיקים. בבסיסה, היא יכולה לכלול את בן הזוג האקטיבי קושר קלות את ידיו של בן הזוג הפסיבי, אך היא יכולה להפוך לחוויה מורכבת למדי אם תרצה בכך.

מלבד התנוחות המיסיונריות הבסיסיות, בסגנון כלבלב וקאוגירל הפוכה, ישנן וריאציות רבות של תנוחות דומות שיכולות להפוך את חיי המין שלך לכל דבר מלבד משעמם. תנוחות נשיות למעלה, כמו קאוגירל ושישים ותשע, מספקות לשני בני הזוג שליטה רבה יותר על קצב וזווית החדירה, כמו גם מאפשרות להם לצפות זה בהנאה של זה. כפות יכולות להיות אופציה נהדרת למי שרוצה סקס רך ואיטי יותר, ותנוחה זו יכולה גם לעזור בגישה לקונילינגוס ואנילינגוס.

אמנם יש תנוחות בסיסיות שיכולות לעשות את העבודה, סקס יכול להיות חוויה מתגמלת להפליא כאשר שני בני הזוג לחקור סוגים שונים של סקס. לא רק שזה יכול לעזור להקל על הלחץ ולשים את שני בני הזוג בקשר עם גופם, אבל זה גם מאפשר להם לגלות נתיבי הנאה חדשים ולהתחבר אחד עם השני ברמה עמוקה יותר. בין אם אתה חדש בחקר המין או שהיית במשחק במשך עידנים, אל תפחד לצאת מהקופסה ולנסות כמה מהתנוחות והסטיות המעניינות יותר. אין עמדות נכונות או לא נכונות: אם זה מרגיש טוב, לכו על זה!

בלוג סקס פולי פלט מאמרים נוספים

אמנות ההנאה המינית: חקירת תנוחות מין שונות

הנאה מינית היא מרכיב חיוני בחיי האדם והיבט בסיסי של יחסים אינטימיים. זה לא מוגבל רק רבייה, אלא גם משחק תפקיד משמעותי בחיבור רגשי, שחרור פיזי, ורווחה כללית. בעוד שהתנוחה המיסיונרית עשויה להיות הדרך עבור זוגות רבים, יש…

אמנות ההנאה המינית: חקירת תנוחות מין שונות

לחוות את התרבות התוססת ואת הנוף המדהים של העיר חיפה בישראל

על מורדות הר הכרמל בצפון ישראל, שוכנת העיר הציורית חיפה. ידועה בהיסטוריה העשירה שלה, האוכלוסייה המגוונת והנופים עוצרי הנשימה, עיר זו היא ביקור חובה לכל מי שנוסע לישראל. עם כור היתוך של תרבויות, סצנת אמנות משגשגת ונמל שוקק,…

לחוות את התרבות התוססת ואת הנוף המדהים של העיר חיפה בישראל

סקס הוא נושא שהיה נושא למחלוקת רבה ומידע שגוי לאורך ההיסטוריה. בעידן הדיגיטלי של היום, שבו המידע זמין בקצות אצבעותינו, חשוב יותר מתמיד להבטיח שמידע מדויק ומועיל יהיה נגיש בקלות. כאן נכנסת ויקיפדיה לתמונה.

ויקיפדיה, האנציקלופדיה המקוונת החופשית, היא אחד ממקורות המידע הפופולריים והאמינים ביותר באינטרנט. עם למעלה מ -6 מיליון מאמרים באנגלית בלבד, זהו מקור ללכת עבור רבים. עם זאת, כשמדובר בנושא המין, ההנחיות והמדיניות של ויקיפדיה היו לעתים קרובות נושא…

סקס הוא נושא שהיה נושא למחלוקת רבה ומידע שגוי לאורך ההיסטוריה. בעידן הדיגיטלי של היום, שבו המידע זמין בקצות אצבעותינו, חשוב יותר מתמיד להבטיח שמידע מדויק ומועיל יהיה נגיש בקלות. כאן נכנסת ויקיפדיה לתמונה.