כאשר מגיע לבקר חבר מחו“ל

כאשר מגיע לבקר חבר מחו“ל

מספר מילים 299

לפעמים יש לנו אורחים המגיעים מחוץ לארץ. למשל זהו יכול להיות להיות הבן דוד מאמריקה או אולי איזה חבר מההייטק שהגיע לעבוד כאן למשל כמה ימים. אתם בוודאי רוצים לקחת אותו לבלות ולהכיר את ישראל. ויש הרבה מקומות מעניינים להכיר בישראל. אבל יש משהו שהחבר שלכם רוצה, זה לפגוש את הבחורות הישראליות. הרי גם אתם, לפחות הרווקים שביניכם, כאשר אתם נוסעים לחו“ל אתם רוצים לטעום קצת את הבחורות.

אתם יכולים לקחת את החבר לפאבים ואולי הוא ימצא שם בחורות. אבל כאשר רוצים לנצל טוב את הזמן כדאי ללכת על בטוח. כאשר אנו אומרים ללכת על בטוח אנו מתכוונים לבילוי עם הנערות הכי יפות בארץ, הנערות ממחישות את הקסם והיופי של הנערות הישראליות. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לקחת את החבר אל דירות דיסקרטיות ברמת גן.

בדירות הדיסקרטיות אתם יכולים למצוא בחורות מכל מיני מדינות, אך חלקן גם בחורות ישראליות. אולי בתור ישראלים כבר זיינתם מספיק ישראליות ואתם יותר בעניין של בחורות מזרח אירופאיות. אבל החבר שלכם שמגיע מחו“ל מת לטעום כוס ישראלי. ולכן כדאי לקחת אותו לבחורות ישראליות.

הבחורות מארחות בדירתן הדיסקרטית, זה בדרך כלל הפתרון הנוח ביותר. אך כמובן שהחבר יכול להזמין אותן לבית המלון. לפעמים זה לא כל כך נוח, כך שסביר להניח שיעדיף לעשות זאת בדירות דיסקרטיות.

שם הוא יוכל לבלות עם הנערה. אל דאגה אם אינו שולט בשפה העברית. הנערות שתמצאו הן נערות אינטליגנטיות. רבות מהן סטודנטיות והן דוברות אנגלית. והאמת שבשביל הבילוי הזה, אתם לא ממש צריכים לדבר. שפת הגוף והמגע היא שפה בינלאומית. הנערות יאפשרו לחבר לגלות את החוויה הישראלית במיטה – נערות ישראליות חמות. אתם יכולים להיות בטוחים שהחבר שלכם ייהנה מכל רגע ויתאהב בישראל. הנערות יעשו לו קבלת פנים חמה ויפנקו לו את כל הגוף. הן יגרמו לו להתרגש ולגעוש עד לפורקן מלא.

אם זה איזה בן דוד או קרוב משפחה, אל תתפלאו אם לאחר הבילוי הוא פתאום יגיד לכם שהוא רוצה לעשות עלייה….

בלוג סקס פולי פלט מאמרים נוספים

סקס הוא נושא שהיה נושא למחלוקת רבה ומידע שגוי לאורך ההיסטוריה. בעידן הדיגיטלי של היום, שבו המידע זמין בקצות אצבעותינו, חשוב יותר מתמיד להבטיח שמידע מדויק ומועיל יהיה נגיש בקלות. כאן נכנסת ויקיפדיה לתמונה.

ויקיפדיה, האנציקלופדיה המקוונת החופשית, היא אחד ממקורות המידע הפופולריים והאמינים ביותר באינטרנט. עם למעלה מ -6 מיליון מאמרים באנגלית בלבד, זהו מקור ללכת עבור רבים. עם זאת, כשמדובר בנושא המין, ההנחיות והמדיניות של ויקיפדיה היו לעתים קרובות נושא לוויכוח. בפוסט בבלוג זה,…

סקס הוא נושא שהיה נושא למחלוקת רבה ומידע שגוי לאורך ההיסטוריה. בעידן הדיגיטלי של היום, שבו המידע זמין בקצות אצבעותינו, חשוב יותר מתמיד להבטיח שמידע מדויק ומועיל יהיה נגיש בקלות. כאן נכנסת ויקיפדיה לתמונה.

לגלות את העיר התוססת של תל אביב, ישראל

תל אביב, המכונה לעתים קרובות "העיר שלא ישנה לעולם", היא העיר השנייה בגודלה בישראל אחרי ירושלים. ממוקמת על חוף הים התיכון, עיר תוססת זו היא כור היתוך של תרבויות, דתות ומסורות. עם כלכלה משגשגת, סצנת לילה תוססת וחופים מדהימים, תל אביב הפכה…

לגלות את העיר התוססת של תל אביב, ישראל

אוננות: חקירת נושא הטאבו לעתים קרובות

אוננות היא נושא נפוץ אך לעתים קרובות טאבו בחברה שלנו. למרות היותה חלק טבעי ובריא מהמיניות האנושית, היא עדיין מוקפת בסטיגמה ובמידע שגוי. במאמר זה, נחקור את מושג האוננות, ההיסטוריה שלה, העמדות הנוכחיות כלפיה, היתרונות שלה ואת הסיכונים הפוטנציאליים, כמו גם כמה…

אוננות: חקירת נושא הטאבו לעתים קרובות